19 Ağustos 2016 Cuma

Teacher'ım Benim...

Hep arkadaşlarla ilgili yazıyorsun Zeynep diyeceksiniz ama iyi ki varlar da yazıyorum...Etrafımda birkaçtan fazla arkadaş varmış.Daha doğrusu bu Kahramanlar,Muhteşem üçlü ekibi,İkizlerin annesi kardeşlerim gibiler...Ve Bunlardan biri de Teacher...

Teacher hayatımdaki en destekçi arkadaşlarımdan biri.İyi de kötü de hep yanımda.Onu evliliğimde geri planda tutsam da o benim içimi hep gördü,öyle olmadığımı,eski eşimden dolayı öyle olduğumu hep bildi.Ve affetti...Hep kırdığımı düşündüm ama o hiç kırılmamıştı bana...

Hamileliğimde bana kırgın olduğunu düşündüğümde ve gelmeyeceğini düşündüğüm zaman dahi beni Babyshower partimde yalnız bırakmadı.Evet ben sosyetiğim anam,öyle babyshower,ilk dişim çıktı,her ay dönümü kutlaması,ilk doğumgünü,ilk kaka,ilk çiş filan:)))Kutlarım...Görmemişim oğlu olmuş,tutmuş herşeyini kutlamış...Merak etmeyin şımarık büyütmem.Kutlarız herşeyini ama yeri gelince kızmayı da biliriz.Mesela bu tatilde içimden çıkan canavarı Kahramanım'a sorun bi...:))

Teacher benim üniversiteden arkadaşımdı.Ben İngiliz Dili ve Edebiyatı o Öğretmenlikte okuduğu için sınıflar ayrıydı,ders saatleri ayrıydı.Biririmizi tanıyor fakat çok iletişime geçmiyorduk.Aynı yurtta da kalıyorduk.Kısmet Bursa'ya gelince samimi olmakta varmış.Özel bir kolejde karşılaştık.Ben onu tanımadım(Ne ayııppp:),o beni tanıdı ve kouşmaya başladık.Daha ilk günden zaten el ense olmuştuk.Karakterler aynı,sohbet muhabbet aynı,herşey aynı...Anılar benzer...

Herşeyde destek...Bir dava mı olur "Yaz beni şahit.Ben de biliyorum,gördüm...",bir yere mi gideceğim "Yalnız gitme,en de geliyorum..." ya da bir sıkıntım mı var " Dur bir düşünelim bulalım..."

O ayrılma dönemimde bile ben ağlarken o derslere girip çıkıyordu okulda.tenefüs aralarında beni arar ve beni dinlerdi hep.Saatlerce öyle konuşmuşluğumuz bile var.Benle ağlar,benle güler benle küfreder...(O kadar babam gibi değil ama işte biz de salak,manyak,kötü adam,kaka çocuk filan :)))

Bu davalarda işinden izin alıp gördüklerini,duyduklarını ve şahit olduklarını hiç sıkılmadan,oflamadan,poflamadan benle birlikte mahkemelerde sürünen ve hiçbir zaman bana neden niçin diye sormadan her dediğime olumlu cevap veren bir insan düşünün...

Kapısını her seferinde bana sonuna dek açan,çocuğumu çocuğu gibi seven...

Uzun süre aramayınca telefon açıp,
"Laann niye aramıyorsun pislik..." ile başlayıp baya saydıran...

Kendi de zorluk çeker,maddi manevi kırılır,üzülür,streste de olsa koşar bana gelir...

Birbirimizin yaralarını sarmaya çalışırız.Ben onun sargı bezini tutarım o benim...

Seviyorum Teacher'ımı...İyi ki var...İy ki dostum...

Tüm arkadaşlarımı seviyorum.Ben insanları seviyorum.Düşmanmış gibi görünenlerden bile nefret etmiyorum...

RESİM ALINTIDIR.


Hiç yorum yok: