21 Ağustos 2016 Pazar

Hayy Gözün Çıksın!

Kardeş candır.
Vallaha da öyle.Sinir de etse candır.Yaş farkı önemli tabii.Aramızda 9 yaş fark var.Gerçi diğer annelerden olan kardeşlerime oranla bana yaşı en yakın olan kardeşim,benim annemden olan kardeşcaaazım...:))))Benden 25 yaş küçük bir kız kardeşim de var ya hani demiştim...Artık beni görse abla değil de teyze der heralde:)

Kardeşim komik çocuktur.farkında olmadan komiktir yani...Arada sırada onu anlatacağım zaten...

Annem,ben ve kardeşim bir gün Şişli'den Kağıthane'ye giden minibüslere doğru ilerlemekteydik.Yine nasıl sıcak.Ve çok yorulmuşuz.Annem bizi gezmeye çıkartmıştı,yemek yedik,içtik,oynadık,eğlendik,sohbet muhabbet,AVM gezdik ama yorulmuşuz.Eve dönerken cılkımız çıkmıştı.Hafif bir rüzgar esti ve kardeşim yaklaşık 500 metredir,
"Anne gözüme bişey kaçtı..."
"Annee...gözüm..."
"Anne bişey var..."
"Anne ya çıkmadı,alamadın..."
"Anne ya göremiyorum..."
"Anneee..."
"OOooofffff hay gözün çıksın emi..."
Bir sessizlik...
Kardeşim sustu,annem şaşırdı,etraftakiler bize bakakaldı.Kimse olayı bilemezdi tabii ama öyle bir yerde intikal etmişti ki olay tam da birkaç ama amca orada org çalıp şarkı söylüyor ve karşılığında para istiyorlardı.Ve annem onların önünde farkında olmadan durmuş ve "Gözün çıksın emiii..."diye bağırmıştı.

Bizi bir gülme aldı.Annem hemen kardeşimin elinden tutup,
"Yürüyün çabuk çabuk,kaçççç..."demişti.
Minibüse gülmekten zar zor vardık.Eve gidene dek te güldük yemin ederim.Kardeşim gözündekini unutmuştu ya da gülmekten gözünden gelen yaş o gözüne kaçan yabancı cismi de çıkartmıştı.

Kardeşimin gözü hep problemdi,büyük olunca tabii rüzgar esince etrafta ne varsa yapışıyor...Toz,toprak,taş,kedi,köpek:)))

Öyle ki kızartma yaparken kimsenin gözüne kaçmayan yağ,onun gözüne geliyor ve arpacık çıkıyor.Arpacık eksik olmaz gözlerinden.Nazar nazar:)))))

E ne diyeyim,gözü olanın gözü çıksın:)))))

RESİM ALINTIDIR.


Hiç yorum yok: