21 Ağustos 2016 Pazar

Seni Babama Söyliiicemmmm:)

Anne ve çocuk...
Aradaki bağ nasıl kuvvetli...
Şiddetli sevgi...
Kemal'i severken dişlerimi sıkmaktan bir gün kıracağım...
Sarılırken öyle şiddetli bir sevgi hissediyorum ki böyle sımsıkı sarılasım geliyor ama caını acıtıcam diye korkuyorum...
Her hareketi her anı her hecesi izlemeye değer...
Ama bir de kızdırdı mı...O anda aklından neler geçmiyor ki insanın...Mesela bir arkadaşımın aklından çöpe fırlatıp atmak,bazılarının aklından kuma gömmek bazılarınınsa denize atmak...
Elbette hiçbiri yapılmaz,yapılamaz...Ama sinir de böyle bir şey...
Karşıdaki çocuk,bunu biliyoruz ama biz de insanız daaa...

Bir gün evden annem,babam,kardeşim ve ben markete alışverişe çıktık.Halamdan binbir meşakatle aldığı arabaya ne olmuştu hatırlamıyorum ama o an araba yoktu ve Allah'ın sıcağında bizi yürütmüştü.Giderken kısa mesafe gelmişti çünkü elimizde yükler yoktu.Ama dönüş yolu bize eziyetti.Zaten anne ve baba konuşmuyor.Aradaki iletişimi sen sağlıyorsun,sıcak filan...

Alış verişimizi yaptık.Eve dönüyoruz ama hepimizin elinde aylık alışveriş olduğu için söylemesi ayıp 3er 4 er poşet var.Annemde ağırları bende daha hafif olanları var.Babam en arkada,bizden uzak bir şekilde yavaş yavaş geliyor.Kim bilir hangi kıza hava atıyor:)))O poşetleri taşırken ki hali,alnından akan ter,kollarında ağırlıktan dolayı çıkan kaslar,ve o kasalara vuran güneş...Ne seksi dimi...Yok be ne kası ne teri...Bildiğin saçsız,göbekli bi adam poşet taşıyor.Neresi seksi bunun?

Annem zaten şurdan şuraya neden taksi tutmadığımıza anlam verememiş,çocuklarla birlikte bu sıcakta perişan olmuş olmanın siniri var.Kardeşim de tutturmuş,"Anne çikolata alalım."
"Oğlum şimdi çıktık marketten,alsaydın.Poşette var ama gidince vereyim."
"Ya anneee,şimdi..."
"Oğluuumm..."
"Banane,ablam niye gülüyor,o yedi dimi?"
"Oğlum bak sinirlendirme beni..."
Ben pis pis gülüyorum,evet ama o da susmuyor be mübarek sus bak 5 kardeş geecek.Bir de o kadar yükle kadının elindeki poşetlere yeltenip kadının dengesini,yürüme hızını bozuyor.En son annemden beklenmedik bir hareket....
"Anne ya banane...Babama söyleyeceğim seni"İşte idamını ilan eden cümle!!!!!
Annemin sol elinde 24lük mü artık 30luk mu ne koca bir poşette tuvalet kağıtları ve peçeteler vardı.Kardeşime poşeti bir savurdu,çocuk camiinin duvarına yapıştı.Elinde de cips vardı.Ben üzüldüm ama sonra kardeşim hemen kalkıp,ağlamadan önce cipslerini toplayıp paketine geri koydu.
"Kalk çabuk kalk....Evde görüşeceğiz seninle....Sen hele bi söyle babana bak neler oluyor."
"Ya tamam ya söylemicem..."
"Sen beni kime şikayet ettiğini sanıyorsun eşşoolueşek..."
Nasıl ağlıyor.Dedim ki "Babam geliyor,sil göz yaşlarını..."
Babam da çakal,anneme kızmak için bir neden arıyor.
"Noldu babacım,ağladın mı sen?"
Kardeşim annemin gözüne bakıp,
"Yooo gözüme kum kaçtı babacım."
Tabii annem gözüyle ne anlattıysa ona..."Hele bi söyle ben senin canına okumuyor muyum" bakışını attı heralde.
Eve geldik tabii ki o çikolata ona verilmedi.Ben yedim:)))Yok be o kadar da gaddar değilim.EN azından o ağladığında değildim.Başka zaman olsa sırf gıcıklığına yerdim:)))

Arkadaş kardeşimin bu çikolata tutkusu da başka.Kızların aylık tatlı krizleri gibituttu mu tutuyor yani...
Bir gece saat olmuş 23.00 civarı.Tutturdu "anne markete ineyim çikolata alayım" diye.
"Oğlum saat geç oldu,kapanmıştır."
"Hayır anne kapanmadı."
"Oğlum saat 22.00'de kapatıyorlar."
"Bi bakayım anne inip."
"Hayır bu saatte seni dışarı tek başına yollamam."
"E ablam gitsin."
"Hayır onu da yollamam."
"Ya banane ben çikolata alıcam."
"Bana baakkk..."
"Banane ya gidiyorum ben..."Ah be kardeşim neden böyle tam damara basan cümleler kurarsın ki?
Annem boncuk yaptığı masada boş plastik bir makara buldu ve kardeşimin sağa doğru kaçacağını tahmşn ederek sola fırlattı.
"Valla seni gebertirim he..."
"Ahhhh..."
"Oğluumm...İyi misin...Zeynep buzzzz çabukk..."
"Ya anne gözü çıkacaktı ya..."
"Bırakkk,gelme istemiyorum....Bırakın beni..."
Ne mi oldu?Annem sağa kaçacağını düşünerek sola fırlattı ya bu da annemin sağa fırlatacağını düşünerek sola kaçtı.Ve baammmmm!Tam gözünün altına geldi...

Ortalık sakinleşip,ağlamalar geçince anneme dediki,
"ya makas fırlatsaydın?Ya gözüm çıksaydı?Ya kör olsaydım?"
"Haklısın oğlum...Özür dilerim annem.Ama çok sinir ettin beni.Ben de o taraf sana çok uzak diye korkutmak amacıyla boşluğa attım ama sen o tarafa kaçınca oldu."
"Abartma bee...Bir şey olmadı işte..."Pislik abla konuştu:)))
"Ya senin de getirseydi Allah?Gülme abbbblaaaa!"

Bir haftaya yakın gözünün altında yuvarlak bir izle gezdi çikolata manyağı...
Ve bir daha da anneme zıt gitmemesi gerektiğini gördü...

Gerçekte gördü mü ya?Yoksa gözüne bir şey mi kaçtı?Görmemiş ki bir sonraki olayda da annemin sinirlerini bozmayı başardı...

RESİM ALINTIDIR.

Hiç yorum yok: