3 Ağustos 2016 Çarşamba

Ayyy Aşkııım Kapa Kapa...

Bi laf vardı ve ben bunu çok kullanırım."Ağzında bal olanın k...nda iğnesi vardı" diye.Hep te doğru çıkmıştır.Şu sıralar da çok yaşadığım bir durum özellikle o'nun tarafından.İyi davrandı mı kesin birşey yapacak derim.Mesela bana iyi davrandığında bana mahkemeden bir kağıt geliyor,ya da ailesinden biri arıyor(açmıyorum tabii ki),ağzımdan laf alma çalışmaları yapılıyor.Fakat ne zaman ki boşanma işlemi bitti artık diye düşündüm işlem artık Temyiz safhasına geçti tüm işler değişti.Bir gün tam kapıdan işe gütmek üzere ayakkabılarımı giyerken bana bir mesaj attı;
"Zeynep...Ben baktım dosyaya avukatın temyiz süresini geçmiş.Şimdi sıra bende,ben temyiz edeceğim ve arabamı alacağım.Tazminat ta ödemeyeceğim."

Okuyunca çıldırdım ama o'na değil.Avukata.Nasıl benim temyiz isteğimi işleme koymaz?Gözlerim görmez oldu.Anneme "Anne görmüyorum,başım yanıyor.Oturmam lazım.Görmüyorum anne..."
"Noldu...noldu?Al şu buzu koy başına.Noldu kızım?"
"Mesaj atmış..."
"Baakkk görüyor musun cesareti sen köpeeekk..."
Avukatı defalarca aradım açmadı.Daha sonra o beni aradı.
"Avukat bey temyiz etmemişiz?Neden?Ben edelim demiştim..."
"Zeynep hanım hani etmeyelim demiştik biz,o zaman nafaka ve ......."
Valla sinirden ne dediğini duymadım bile.Belli ki satın alınmıştı.Tamam teşekkür ederim diyip işe gittim.Kahramanlarım'ın yanına.Anlattım durumu ve onlar da bana okul davasındaki avukatı arayıp konuşmamı söylediler.Birlikte avukatın yanına gittik.Bana ne sorsa "Yooo yapmadım..."diyordum en sonunda bana kızdı.Sonra da dediki;
"Ya avukatın yönlendirmesi lazım,sen nereden bileceksin yani."
Arabanın üstüne tedbir koymayı akıl edememiştim ve avukatım da beni uyarmamıştı.Hemen tedbir konulması için işlem yaptık.Çünkü amacı arabayı satıp parasını alabilmekti ve tazminat ile nafaka için de davayı temyiz edecekti ve mahkeme kararının verdiği 300tl nafaka ve 25.000tl lik tazminatı olabildiğince düşürecekti.Ne acı değil mi?Bu paranın bana geleceğini düşünüyor.Heralde benim o paraları alıp dıpdıs dıptıs o bardan bu bara,o adamla bu adamla yiyeceğimi zannediyor.Hiç oğlunun giderlerini düşünmüyor.Geleceği için olduğunu düşünmüyor.Ben bu süreçle uğraşırken oğlunu hiç almayan adamın bir anda Kemal'i alası geldi ve bana her zaman mesaj atan adamın o gün beni arayası geldi.Ayyy sesimi çok mu özlemiş ki acaba?:))))
"Zeynep ben bu cumartesi Kemal'i alsam olur mu?"
"Hayır tabii ki pazar senin günü.Ben hep ona göre plan yapıyorum belki o hafta alırsın diye."
"He tamam."
"Ama çocukla birlikte ben de geleceğim."
"Niyeymiş?Nasıl yani?"
"Korkuyor senden.Tir tir titriyor çocuk."
"Niye korkuyormuş lann." Lannn mı...Gözüm seyirmeye başladı sinirden...
"E uzun süre almıyorsun sonra birden alasın geliyor.Çocuk seni tanımıyor."
"Yok ya...Hayır efendim öyle bir hakkın yok.Gelmezsin."
"Bak yapma bunu çocuğa.Ben de seninle aynı ortamda olmak için can atmıyorum.Ama Kemal için bu.Hani başlarda yapıyorduk ya.Ben başka masada oturuyordum sen onla ilgileniyordun."
"Ya saçmalama."
"O zaman vermiyorum çocuğu."
"Yok ya,öyle mi?"
"Öyle.Polisi çağır da gel.Ama önce promilini ölçtür olur mu?Genelde hep içki kokan ağzınla alıyorsun ya çocuğu."
Veeee bomba...
Arkadan ince bir kız sesi...
"Ya aşkım ya kapat,salak bu karı ya.Kapa kapa..."
"Ya hadi Zeynep Hadi gerizekalı kapat."
"Ne eziksin ya."
diyebildim sadece...Ve inanılmaz gıcık oldum.Dava bitmişti ya,bana istediği gibi davranabilirdi.Ben avukatla mesajlaşırken birden bire sosyal medyadaki bir hesabının profiline kız arkadaşıyla fotoğrafını koydu.Ben göreyim diye.Hiçbir sosyal medya hesabımda yok kendisi.Engellidir.Yani ben engelledim anlamında,gerçi zihinsel engelli de olabilir kendisi:)))Ama telefonu bende kayıtlı olunca o iletişim ağını kullanmak zorunda kalıyoruz.Ve bana mesaj atınca onun profili telefonumda en üst sıralara çıkıyor,yani ister istemez görürüm diye yaptı.Valla bundan sonra kimle birlikte olursa olsun.Ben öyle kıskanç bir tip de değilim,olmadım,olamıyorum da.O yüzden şimdi hiç bir şey hissetmedim ama neye sinir oldum?Oğlumla ilgili bir konuda ikimizin konuşmasına kendine hal-k görmüş ve karışmıştı.O,adam olsa "Kes sen,ne karışıyorsun?" derdi gerçi o da kadın olsa evliyken bir adamla birlikte olmazdı.
Çoook ama çokkk üzgündüm çünkü bu adamla Kemal için iyi geçinmem lazımdı.Herhangi bir söz söylersem aleyhime delil olarak kullanılacaktı.Ve ben bunu istemiyordum ama artık onun birlilkte olduğu kadının ne çirkef ne kadar kalitesiz olduğunu anlamıştım.Ben oğlumu haftada bir bu kadına mı teslim ediyordum acaba?Ya da oğluma bir şey yapar mıydı?Ya da onunla bir olup benden oğlumu almaya kalkışır mıydı?İşte bunlar beni düşündürüyordu ama zaten üstüne bir sürü olay gelişecekti ve ben yine neler olacağını film izler gibi izleyecektim...
RESİM ALINTIDIR.


Hiç yorum yok: