29 Ağustos 2016 Pazartesi

Aradığınız Kişiye Şu Anda Ulaşılamıyor...

telephone talking clipart ile ilgili görsel sonucu
Şu telefon konuşmaları ne kadar garip aslında.Ne mimik ne de beden dili...Görünmüyor,sadece ses tonundan anlarsan anlarsın...Belki de bir çok ilişki bu yüzden bitmiştir,ya da bir çok kavga böyle çıkmıştır.
"Ya valla aslında şu an sana şaka yapıyorum,anlamadın sen.Bak hayır,öyle diil..."Kapadı...
"Ne diyon lan sen?"
"Yahu sana demedim,öteki adama dedim."
"Demin küfrettin."
"İşte sana değil ,ona."
"O zaman ona dedim diye açıkla..."Haydaa...

Bizde de çok gaf olurdu.Mesela annemin bir gün taksiciye söylediği cümle gibi...

Birgün dışarı çıkmaya karar verdik ve taksi çağırdık.Annem çevirdi taksinin numarasını ve dedi ki;
"İyi günler,Gelincik blok kat 7 daire 33 e bir taksi lütfen.Apartmanın önüne yok yok arkasında kalıyor.Yok yanında.Tamam neyse önüne."
Yok istersen sen hiç koltuktan kalkma taksi evin salonuna gelsin seni alsın...
Taksici ne dedi bilemem ama biz gülmekten çatladık.Taksici geldi anneme dedi ki;
"Abla telefondaki siz miydiniz?" ohooo koptuk gittik resmen.

Bir kez de misafirler gelecek annem bakkala inemiyor,ocakta bir şeyler var.Telefon açtı.Ben de o sırada televizyon izliyorum.Annemin aynen konuşmasını aktarıyorum,
"Bize 6 yumurta,bir paket un bir kutu da süt.He he...evet.Para üstü de getirin olur mu...Tamaaammm tamam oldu hadi öptüm bye."
"Öptüm mü dedin anne adama?"
"Hee ben niye öptüm ki şimdi?"
Ve annem 10 gün kadar bakkalın önünden bile geçmedi.

Bizim apartmandakiler de bir alemdi ama Afrodit'imin annesi de bitaneydi.Ve bu telefon konuşmalarında 1 numaraydı aramızda.Mesela;Bakkala telefon açıp tam aklında geçenleri söyleyecekken aklı karışıp ta,
"Bize 2 kilo pispispis" diyip utancından telefonnu kapatan kişi candır ya...Hadi bu garip ama bakkalın bunu kim söylediğini anlayıp ta onlara iki kilo patates göndermesi daha garip:)))Sanırım günde konuşulan "bakkalın pattisler" lafı ona ulaşmış olsa gerek.Yoksa pispispis 'in patates olduğunu nereden anlayacak?:))))

Ama hep mi gaf olacak canım...Bazen de hayat kurtaran şeyler de olurdu yani.mesela babamın beni ısrarla arayıp benimle konuşmak istemesi artık canımı sıkmıştı.Açarsam benden laf almaya çalışacak ben hııı lıycam.Kenar köşeninkinden farklı bi hııı lama ama.Anladınız siz onu:)))Açmasam daha sonra neden açmadım diye bir sürü tantana...Onun yerine bir deneyeyim dedim.Hani şu telefon kapalı olduğunda "Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor..." cümlesinin ingilizcesi.Açtım telefonu ve söyleyiverdim." The person You have called cannot be reached at the moment.Please DON'T try again later." Babam da ;"telefonunu kapatmış..." dedi.Ve sonuna dek te dinledi yani.AMa yedi mi?Yedi:))))Süperdi demekki insanları kandırabiliyordum.

Akşam anneme anlatınca nasıl güldük anlatamam ve teyzemleri işletmeye başladım.Küçük teyzemi aradı,şöyle bir duraksadı ve sonra dedi ki" Biri işletiyor heralde..."Sonra "teyze benim ben..."dedimAma asıl en komiği büyük teyzemdi.Şimdi kızmasın bana ama o akşam onu da aradım ve aynısını söyledim.O da hemen dedi ki;
"Oğlum al bakiim,ingilizce bişiler diyorlar.Bankadan mı arıyorlar?"
Ne gülmüştük ya...Sonradan teyzem "Zeyneppp?Sen miydin o?Ayyy ne güzeldi ya...Bir daha söyle bakiim demişti:))"

Bir daha söyle...Seviyorum...Bir daha...Seviyorum...Şırrakkkk!Yalan söylüyorsunn:)))

Ya da istemediğin biriyle konuşurken ya da konuşmayı uzattığında bir poşetle "ne anlamadım?Ne diyorsun?telefonda bi ses var...Ne ?Anne?Anne?":)))Bir de suçu başkasına atma var tabii."Sanırım çekmeyen bir yerdesin..."ya da " Senin telefonun mu bozuk?":))))

Neyse daha yazacak çok şey var bunun üstüne.Daha neler var neler.
Bi dakika...Sanki net gidip geliyor..Ayy arada çızırtılar var...Nee?Anlamadım?

RESİM ALINTIDIR.



2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

:)) gecemi keyiflendirdin kuzum yaa bir de okurken belki de pek çok kişinin ortak yaşadığı şeylere değinmiş oluyorsun:) ellerine sağlık.

Bambam Kemal ile Annesi dedi ki...

Afiyet olsun;)mutalaka herkesin yasadigi olaylardir kimbilir kimlerde neler vardir.opuyorum...