18 Temmuz 2016 Pazartesi

Son Kez...

Ben psikologdan randevu almayı unutup Kemal ile ilgilendim bir süre,1 hafta kadar.Bu arada ufak konuşmalarımız oluyordu.AMa soğuk,duygusuz.yemek yedin mi,TV yi sen izle istersen ben müzik dinlicem gibi.Annem arada telefon açıyor sesimden anlıyordu ne kadar belli etmek istemesem de.Bir gün üstüme süper güzel bir his gelmişken onunla konuştuk ve ayrılalım dedik.Anneme söyleyeceğim dedim.Söyleme şimdi diye ısrar etti,gelir ama bak şimdi dedi.gelsin dedim nolcak.Off bide ona anlat filan,yoruldum Zeynep dedi.saat 02.00.Neyse annemi aradım;
"Anne napıyosunuz?"
"İyiyiz yavrum,noldu bişey oldu.Birşey var"
"Sakin ol anne bak var birşey.Biz boşanıyoruz.Telaş yapma iyiyim ben.onunla konuştuk anlaştık şimdi eşyalarını topluyor sabah gidecek."
"....................(ağlama sesi)"
"Sakın gelme bugün olur mu ben de yatıcam bak ama yarın nolur gel."
"Tamam kızım."
Kapattık ama eminim ki uyuyamadı.ertesi gün yüzünden belliydi.
Annem ertesi gün kardeşimle geldiğinde eski esim bazi eşyalarını almış ve sözde ofisine gitmişti.Annemle ağlaşa ağlaşa herşeyi anlattım.Sağolsun bana hep destekti.Ben kendimi toparlayayım diye Kemal'e o baktı.Kendime zaman ayırmam için bana fırsat tanıdı.AMa bu arada eski esim ile iletişim içindeydik ve ben hala psikoloğa gitmemiz gerektiğini düşünüyordum.Düzelmek için değil.Belki biz hastaydık ve çözemiyorduk sorun basitti.Dışarıdan bir göz görür dedim.Doğru bir karar verdim mi onu kanıtlamak için.Ve Kemal'e psikolojik açıdan ne kadar az zarar gelir onu öğrenebilmek için.
Son kez dedim.Zeynep son kez dene konuşmayı.Annemin Kemal'i de alıp aşağıda kayınvalidemin dairesinde oturduğu saat dilimleri içerisinde aldım karşıma zar zor oturttum.Dedim ki;
" bak belki çok sıkmış olabilirim seni.Derdin ne neden bu kadar tuttun içinde de hiç paylaşmadın,bilmiyorum.Belki söyleseydin düzelirdi ama psikoloğa gitmeden önce konuşalım istedim.eğer dersen ki Zeynep seni seviyorum ama bana zaman ver düzelecek,herşeyi unutabilirim.Ve inan ileride en ufak kavga da dahi önüne çıkmaz bunlar.İstersen git tatil yap arkadaşlarınla,ya da ne bileyim deki bana haftanın belirli günü ben arkadaşlarımla geçireyim,ne bileyim sen söyle.Ortak bir yol bulalım."
"Yani ben haftanın 5-6 günü eve gelmesem beni kabul eder misin?"
" hafta 7 gün biliyorsun dimi?"
"Yani iste...Ya ben seni sevmiyorum.Hiç te sevmedim.Ben artık özgür olmak,hergün farklı bir kadınla beraber olmak istiyorum."
"Defol git o zaman ne diyim ya.Beni beğenmedin,beni sevmedin.Ne yazık senin için üzüldüm.Zor olsa gerek sevmediğin kişiyle 11 yıl geçirmek.Valla ben seni sevdim.Yerinde x bir kişi olsaydı da aynı şekilde severdim çünkü karakterim böyle.Sen 120 kiloyken de bana hep dünyanın en yakışıklı insanı gibi gelirdin.Ama ben doğumdan sonra,ne doğumu ya senle birlikteyken 1 kilo bile alsam beni hep hor gördün.Tamam ben Angelina Jolie değilim hiçbir zaman da olmadım ama laf söyleyen önce kendi ağzının temizliğine bakacak.Sen de Brad Pitt değilsin.Memelerin var be...Erkeğin memesi mi olur?Ama ben hiç sana bunu söylemedim.Hergün işe giderken ay ne yakışıklı benim kocam maaşallah dedim.Bu t-shirt sana çok yakışıyor dedim sen sormadan.Ama sen bana hep sordurttun bu yakıştı mı güzel oldum mu diye.Üstelik cevapların ondan beterdi.Eh işte olmuş ya,hadi olmuş çabuk.Yazıklar olsun sana verdiğim emeklere.Şu küçücük çocuğu da hiç düşünmüyorsun.Kendi keyfine hep.Neden yaptın o zaman bu çocuğu?"
"Bilmem."
Hazırladık ve yola koyulduk.Arabada tek kelime etmedik.Müziğin sesi açıldı ve ben arada ağlayarak psikoloğumuzun yanına gittik.Hali ve tavrından adam inanmadığı belliydi.Beden dili direkt olarak" Ya buraya zorla geldim ne dersen de ben bu kadını bırakıcam." diyordu.3,5 saatin sonunda doktorun bize söylediği anlattığı şuydu;o annesinden nefret ediyor ve sen annesine benzemişssin zamanla.DOğru olan senin yaptığın Zeynep aslında.Bir kadın eşinin geç te olsa eve gelmesini,onla ilgilenmesini ister,şefkat ister.Ama aynı şeyi annesi de yapmış ve hala yapıyor.senin yeni anne olman da cabası.Ama bence sen al kızım Kemal'i,kendi yolunu çiz.Çünkü bu adam özgürlük istiyor kendine göre.Ne içkiden ne kadından vazgeçer.Öyle değil mi ?"
"Doğru!"
"Peki,verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim."
Dedik ve çıktık.
"Sence ne olacak ?Düzelecek miyiz?"diye bir olta attım ki o kesin cümleyi duyayım.
"Ya adam biliyor gibi bizim boşanacağımızı.Degil mi?"
"Evet.kesinlikle.O zaman şunu söyleyeyim ki çok pişman olacaksın.Bunu bir anlık zevk midir nedir onun için yapıyorsun ama ileride pişman olduğunda çoook geç olacak.Çocuğunla iyi geçineceksin.Senden nefret de etsem Kemal'e hakkında kötü bir şey demem ama o anlayacaktır.Ne zaman ihtiyacı olursa olsun iki elin kanda dahi olsa geleceksin.Çocuk diyecekki nice anne babalar var hala evliler benimkiler ayrı olmalarına rağmen çok iyi anlaşıyorlar ve benle ilgileniyorlar.Ama aksi olur da Kemal'in gözünden 1 damla yaş gelir veya üzülürse karşında bu zamana dek hiç görmediğin bir Zeynep görürsün.Açıkça seni tehdit ediyorum seni öldürürüm.Gerçekten.He bu arada pis pis sırıtıyorsun ya...Nasılsa çocuğu yaptım,Zeynep 5 parasız,ohh annesine muhtaç,çocuk ta var evlenemez diye düşünüyorsan çok yanılıyorsun.Ben dimdik ayakta dururum oğlummm,benim dayanağım var ama senin yok.İlk kelimelerini ben duyacağım sen değil,ilk yürümesini ben göreceğim sen değil,herşeyi ilkini ben göreceğim sen hep ikinci olacaksın.Belki de üçüncü.Bak pazardan 1 kilo elma alırsın.birkaçı çürük çıkar diğerleri sağlamdır.Sen o çürük olandın.Güvenilecek insanlar var.Ve bunu bulduğumda yeniden evleneceğim belki de bir çocuğum daha olacak.Bunu şununun için söylüyorum.Tek taraflı düşünme.Sen gününü gün ederken ben ahlanıp vahlanmam.Senin için ağladığım sadece bu kadardı.Bitti.Şimdi beni eve götür."
o sadece dinledi,sırıttı.Ben mi rahattım.Garip şekilde rahattım.Ama kızgındım.Endişeliydim.Hamileliğimde çalışmamış,gelen teklifleri 2 sene boyunca oğlumla birlikte olacağım diye geri çevirmiştim ve başvuru zamanları geçmişti.Nasıl para kazanacaktım?Kayınvalidemin evinden taşınmalı mıydım?Taşınsam acaba kira ve giderleri nasıl karşılardım,Kemal'i anneme bıraksam o nasıl para kazanırdı gibi gelecekle ilgil sorular onun yerini çoktan almıştı...
RESİM ALINTIDIR.

Hiç yorum yok: