19 Temmuz 2016 Salı

Destek mi Köstek mi Bilemedim

Evet endişeler aklımı meşgul ederken oğlumu ihmal etmeyeye çalışıyordum.Allah bana onu fiziksel açıdan sağlıklı olarak hediye etmişti,bunu devam ettirmek ve psikolojik açıdan sağlığını korumak benim görevimdi.Ben nasıl olursam oğlum da öyle olurdu.Asık suratlı,sinirli ve ağlayan bir anne görmemeliydi.O hep gülmeliydi.Bu yüzden anneme dedim ki;Tamam anne gerçekten canım çok yandı,eridim,mahvoldum ama elimden geleni yaptım,keşke diyebileceğim hiçbir şey yok.Ben evliliğimi kurtarmaya çalıştım olmadı.Ağladım,zırladım ama bu kadar.Bitti.2 ay güzel ağladım artık çalışma vakti,gülme vakti.Ben hakettiğinden çok fazla zaman harcadım ona.Artık tüm vaktim Kemal'indir.".Annem de "Tamam kızım nasıl istersen.Aynen böyle devam edeceksin ve sen iyi olacaksın,inanıyorum."Ve günler gerçekten güzel geçti.eski kayinvalideyle bile güzel vakit geçirdik.Biz ailece baya film izleriz ama sadece izlemeyiz.Meraktan kimmiş yönetmeni,kim oynamış,seslendiren kimmiş...gibi şeyleri merak ederiz.Aaa bu kadın şeyde oynamıyor muydu?Hani bi adam vardı uzun boylu,esmer onun ya...Hani şu polis dizisindeki...-hee evet evet...eee kadınla ne alakası var?-onun gerçek hayattaki eşiymiş,aynı zamanda şunun kız kardeşiymiş.Şu filmi de o yönetmiş.Vayyy anam...Seceresine dek biliriz.Niye?Neye yarıyor?Aha böyle biri şu kim diyince Google gibi söylüyorsun o işte,o kadar.Ama eğlenceli.Kelime oyunlarını izler,-aaa bu neki,böyle bi kelime mi var?Kökü neymiş?Hangi dilden geliyormuş? Bu arada eski bir tanıdığım,eğitimci bir arkadaşım vardı,abim sayılırdı.Bir okulun ingilizce öğretmen alımını onun görüşlerine ççok değer verdikleri için ona bırakmışlar.Hemen aradım dedim durumum budur.Yanlış anlamayın ama işe ihtiyacım var.Ayıpsın dedi.Hemen gel hemen basvuru formunu doldurmana bile gerek yok.Git sözleşmeni yap.Aynı zamanda benim dil okulumda da derslere gel.Ayyyyy bir mutlu oldum.Çok büyük bir iş başarmış gibi hissettim.Anneme söyledim hemen,"ayyy kızım hadi hayırlısı"de, kayınvalideye söyledim."hee çok iyi,ama ne kadar alacaksın,hangi günler.Kemal'i ihmal etme."cart curt.Len sen onu oğluna söyleyeydin de bizi ihmal etmeseydi.Zevkimden mi çalışıyorum.Heee bu arada O maulm şahısın ablası taaa İstanbul'dan aramıştı"Zeyneep noluyo?Ağlama bak beni delirtmeyin.Çocuğunuz var sizin aklınızı başınıza alın ..."filan gibi laflar ettikten sonra Bursa'ya gelmiş ve Malum şahısı ikna etmeye çalışacaktı.Aldı o alkolik adamı yine içmeye götürdü.O gece çoook geç gelmişlerdi ve ertesi sabah eee sonuç ne abla dediğimde;"Yok Zeynep,sanırım boşanacaksınız.Söylemedi tam olarak ama olmayacağını belirtti kaç kez."Yani bi boka yaramadı.Yahu içen adamı içmeye götürdün ya la sen.Güya konuşturacak onu.Normalde iki kelime edemeyen adam o zaman nasıl konuşacak...neyse abla tırt...Abi bildiğin Polyanna.Bana eşiyle telefon açıp açıp" evet Zeynep çok üzgünüz ama işte dengesiz,sen dert etme,çok pişman olacak.eee sen nasılsın.Ayy biliyor musun bugün noldu?"Anan....Şimdi bişey dicem ama neyse.Küfür etmek istemiyorum.İleride çocuğum okuyup annemin ağzı ne bozukmuş len demesin.Ama cuk oturan bir lafım var yani.Şu an sizin de aklınızdan geçen laf o.heh işte tam o evet,ağzınıza sağlık söylediyseniz:))Kayınpederden hiç bahsetmedim değil mi?O yaşıyor hem de turp gibi maaşallah.Asıl kurt o valla.O 70 yaşında.Malum şahısın ilerideki versiyonu.Kayınvalideye az çektirmemiş.Benle aynı şeyleri çıçımın kenarı da yaşamış ama tek farkımız o kabullenmiş bu durumu.Peder evde durmazdı.Kendine bir hayat yaratmış,ofisini ev haline getirmiş haftanın 5 günü orda 2 günü evde.Bir misafir gelince dostlar bizi keyifte görsün muhabbetine gelip kalıyor filan...Garip bir adamdı.Herşeyi gırgıra vuruyordu.Yani herşeyi.Biri ölünce bile espri yapabiliyordu o derece sinir bozucu bir gırgır.Sonra evde har gür.evde olmaması hepimiz açısında iyiydi yani.Ama çalışkan mıydı,evet hem de çok.Kendisi de avukattır çıçımın kenarı ve malum şahıs gibi.Tek farkı onlardan çok daha iyi avukattır.Her boku en ince detayına dek bilir ve şeytanın avukatlığını süper yapardı.Bu olaya tavrı mı ne?Hiç.Koca bir hiç.Annem bir keresinde "Oğlunuzla bir görüşseniz.Siz oun annesi babasısınız.Aklını başına al oğlum deseniz.".Pasif olan çıçımın kearı "Ayy Tülay Hanım ne diyim,onlar yetişkinler ne yapacaklarını bilirler.Biz karışamayız" demişti.Annem de " oglunuz mu olgun,yetişkin?Güldürmeyin beni?Kaç kez çalıştı ya.Evlendiklerinde daha askerliğini yapmamış,bir işi bile yoktu.Ne işi okulunu bile bitirmemişti ben kızımı verdim.Evliliklerinde hep Zeynep çalıştı.Yavrum haftaiçi Bursa'da haftasonu İstanbul'da özel derslere gitti geldi.Kim olgun yani oglunuz mu?" Tabii ki ses yok.Onun bi hııııı laması vardır.Ayy tövbe akılıma geldi de.Gıcık bir hııı lama.Hani he evet anladım ama sana diyecek lafım yok,konuyu da kapatmak istiyorum ama kelime bulamıyorum hııı laması.Hepsi cins arkadaş.Tamam ben de normal değilim de.Ne yer ne içerler ki bunu bu kadar doğal karşılarlar değil mi?Ama geç te olsa öğrendim nedenini...Evreka!
RESİM ALINTIDIR!

Hiç yorum yok: