28 Temmuz 2016 Perşembe

Kemalpaşa Ye,Kemalpaşa'yı doğur!


İşte doğuma 1 hafta kala ben;
Gülüyorum ama "Lütfen çabuk çeker misin anne,tatlım gelecek onu yiyeceğim."Son ayda yemek konusunda depara kalktığım doğrudur efenim!



Doğuma 1 gün kala ben ve basket topu göbeğim;
Yüzüme dikkat:Hani doğuracağım ama resimden de geri kalmam,çek anne çek...Nerde ya benim Kemalpaşa tatlım?


Tatlı tatlı yiyenin...şaka şaka Allah herkese benim gibi doğum nasip etsin.Restaurantta Kemalpaşa tatlısını yedim o gün sancılandım ve 5 dk. da Kemalpaşam geldi.

Ve işte o basket topum;


Ve bomba geliyor....
                                 
    Doğum sonrası ben ve estetik ameliyatından çıkmış gibi yüzüm.Allahtan bulanık çıkmış.Net olaydı,şu an tövbe etmiştiniz bu bloğa girmeye.Muhtemelen besmele çekip,3 kuluvallah 1 ehlem okuyup sonsuza dek bloğu engellemiştiniz:))





Hiç yorum yok: