19 Temmuz 2016 Salı

Biri mi Taşınıyor?

Buldum nedenini ama çooook sonra.Aklımdaki puzzle ın parçaları birleşti.Aaa o yüzden böyle oldu.He ona bağlı bu oldu.Haaaa o zaman o da bu yüzden böyle ....Bir sürü hee haaa huuu ile dolu parçalardan sonra anladım ama asla hıııı lamadım:))))))Ben bu süreçteyken evden sürekli bir eşya çıkışı vardı.Benim evimden değil ama.4 katlı bir villada oturuyorduk.1.katında daha önce de bahsettiğim gibi eski kayinvalide,2.katta ben,3.kat tamamen fazla eşyalardan oluşan bir evdi,4.kat ardiye ve kış bahçesiydi.Sora 4.katı farelere verdiler.Valla bildiğiniz kemirgen fareler ya.Zaten bağın bahçenin içinde olduğumuzdan normaldi farelerin olması.Ben hamileyken yukarıdan bir iki tık tık sesleri gelirdi,aldırmazdık ama yukarıdakinin bir canlı olduğunu ve bizden bağımsız bir hayat kurduğunu anlayınca dedik bir bakalım.Ufacık bir delikten girmişler ve çoluk çocuk yukarıya yerleşmişler.Sevgili evin diğer sahibi ayy pardon yani yardımcısı da fareden korktuğu için yukarılara çok dokunamazmış.Yani insan görmediklerinden yukarıdaki eşyaların birkaçını yemişler.Çift kişilik koltuk olmuş sana tek kişilik,masa sandalyeyi öyle yemişler ki marangoz görse "aaa ben nasıl düşünemedim lan bunları böyle yontmayı" der o derece.Ama aşağıya gelen gürültü fena.Direkt çatının açılıp farelerin temizlenip,tekrar kapatılması gere.Kış geliyordu ve bu hemen yapılalıydı.Ama önce fareleri nasıl temizleyecektik.Mudanya Belediyesi bu konuda yardımcı oldu.Belli bir miktar karşılığında 1 hafta arayla evi ilaçlamak için ekip gönderi ve bize çok etkili zehirler bıraktılar.Bunlar onların canını acıtmadan ve öldükten sonra etleriin-iğğyyy-erimesi ve sadece kemiklerinin kalacağı bir ilaçtı.En azından bize öyle dendi.Neys esesler şükür kesilmişti ama bu sefer bir koku başladı.Kokudan yatamamıştım,tam da yatak odasında.Karnım burnumda ve ben 3lü koltukta sıkış tepiş yatıyordum.En sonunda tak etti canıma.Açtım kayınpedere "yeter ya bi usta gelsin de bi açsın şunu yağmurlar başlaadn."Bunu söyledikten yaklaşık 1 ay sonra açıldı çatı.Ama bu arada çatı tamamen ahşap olduğundan dolayı aralardan minnak minnak beyaz kurtlar düşüyordu.Ben alıyorudm peçeteyle arkamı dönüyordum,20-25 adet daha.Eğilemiyorum bir şey yapamıyorum.Neys esonuçta farelerin vücutlarının çürüyüp kurtlanması sonucunda olduğunu öğrendik,çatının açılmasıyla.Ama bu sefer de çatının iyi kapatılamamış sonucu o gece yağmur yağdığında üstümüze su damlaları geliyordu.Heryerde koca ve yoğurt kapları.Sonuç?Ben 2-3 gece daha 3lü koltuktayım.Sinir bozucuydu.Neyse ki zorlamalarım sonucnda çatı güzelce kapandı.Nihayet yatağımda yatmıştım yani.HAzır fareler temizlenmişken yardimci Hanım-bir zahmet-orayı temizlemeye girişti.Bu arada eski esim hala evdeydi,yani o zamanlardan bahsediyorum.Geç gelip gittiği zamanlardı.Evden habire eşya çıkıyordu.Koltuk,çatal bıçak takımları,dolaplar."BUnlar nereye gidiyor "diye sorunca " Onun abisine,Balıkesir'e.Onlar üst katlarını da yaptırıyorlar da onlara gidiyor."E hani paramız yok üst katı sonraki yıllarda yaptırıcaz demişlerdi?"   "Hııııı...Yani yavaş yavaş yaptırıyorlar işte." "Anladım." demiştim de gerçekten inanmıştım onlara.Sonradan bu eşyaların aslında ona tutulan eve gittiğini sonradan öğrenmiştim.Taaa o zamandan ben hariç herkes meğer biliyormuş herşeyi de bi ben evliyim zannediyormuşum.Saftoroz Zeynep:))) Artık hiç yukarıya çıkmamaya başladılar,yardimci Hanım"Ayy Zeynep ben senin yerinde olsam annemi de,çocuğumu da alırım bu evden çıkarım.El kapısı sonuçta.Ne kadar iyi olabilirler." "Evet,olabilir.Ama nereye?Nasıl öderim?" "Çalışmıyor musun?Bak ne kadar güçlü annen var.Birlikte her işin üstesinden gelirsiniz."Ya hiç söz sahibi olmayan kadın bile bana akıl veriyordu.Yoksa akıl verdirtiyorlar mıydı?1 kat daha az temzilik yapabilmek için miydi?Yoksa kenar köşe hanım,uzaktan kumandayla pardon görümceyle birlik olup alttan alttan subliminal mesajlar mı veriyorlardı?Her ikisi de doğruydu...
RESİM ALINTIDIR.

Hiç yorum yok: