5 Temmuz 2017 Çarşamba

Okul Macerası 2...

Bugün Kemal'in okulunun 2.günüydü.

Gece ona tembihlediğim ve herkesin okula gittiğini bunun çok normal olduğunu,onu asla bırakmayacağımı ve hep onu düşündüğümü söylediğim için sabah kalkınca:
-Anne okul mu,anane okul mu,Pepe okul mu,Bebe okul mu,Kedi okul mu...
Yani herkes okula gidiyor.
-Evet annecimmm...Herkes okula gidiyor.Bak arkadaşlarınla eğleneceksin,çok güzel bir gün geçireceksin ve  akşam yine birlikte olacağız...
Giyindik ve çıktık.Okula geldik zaten koşa koşa gitti okula.Öğretmenine çantasını verdim,kahvaltısını yapmadığını söyledim ve
-Annecim ben gidiyorum,iyi eğlenceler,dedim.
Bana baktı,güldü ve sınıfına geçti.

Gün boyunca tek bir kez aradım nasıl olduğunu sormak için.
-Minaz Hanımcım nasıl Kemal?
-Gayet iyi.
-Dün biraz kriz geçirdik te...
-Aaaa.Gerçi normal ilk günden sonra 2. ve 3. gün gayet normal ama rüyasında bir şey görmüştür.Belki ondan korkmuştur.
-Yok bu öyle bir şey değildi.Konuşarak sakinleştirdim.
-Anladım.Çocuk diyip geçmeyin herşeyi hissediyor.Sizin stresiniz,evdeki durumlar,işinizde yaşananlar ve en çok ta bir erkek çocuğu için baba figürünün olmaması.Bunların hepsini çocuk bir anda yaşıyor.
-Doğru.Tamam gelince konuşuruz.İyi günler.
-İyi günler.

Akşam onu almaya gittiğimde Minaz Hanım'ın misafirleri vardı ve bana;
-Yarın sizinle bi konuşalım Kemal hakkında,dedi.
Hemen telaş yaptım tabii,
-Tabii olur noldu bir şey mi oldu?
-Hayır ya hemen yüzünüz düştü.Bir şey yok.Gözlemlerimi aktaracağım size.Evdeki tutumlarınız ile ilgili.

Hiç yorum yok: