11 Temmuz 2017 Salı

Hastayız...

Yazacağım ama halim yok...

Fena hastayız...

Sıcak havalardan dolayı kullandığımız pervaneden mi,Kemal'in kreşe başlamasından mı,yoksa salgından mı bilemedim ama önce Kemal sonra ben ve şimdi annem...Baya hastayız.

Ben hayatımda böyle bir boğaz ağrısı yaşamadım.Sol bademciğim beyaz-siyah...(Beşiktaşlıyım,ondan mı acep?)Saç tellerim dahi ağrıyor...(En azından ben öyle hissediyorum).Kulağım çok acıyor.Su dahi içemiyorum,bırakın suyu,konuşamıyorum ağzımı açıp ta...Bu 10 Temmuzun laneti olmalı:)))

Oğlummmm....Canım...Bir kaç gündür belki de derdini anlatamadığı için bu kadar hırçındı.Kim bilir nasıl bir ağrı çekti?Ateşi yükseliyor aniden,sürekli uyuyor ama kalkınca da hareketleri fena değil.Ama gözler hep baygın bakıyor.Gece boğazı tıkanınca nefes alamıyor,ağlayarak uyanıyor.yaz olduğu için terliyor.Ve hep bana yapışık gezmek,uyumak istiyor ki bu vücut ısısını daha çok arttırıyor.Calpol-Dolven ve bazen fitil destekli gidiyoruz.Yarın doktora götüreceğim.Anca randevu alabildim.Özeller bile doluydu,en yakın tarihli olan hangisiyse onu aldım.Düşünün ne kadar hasta çocuk var!Allah herkese sağlık versin...

Annem bize bakayım derken o da kaptı şifayı.Onun da boğazları ağrıyor...Tedbir için ilaç aldı...Umarım işe yarar...

Şu sıralar baya halsiziz...

Bunu yazdığıma şükür diyor sizlere esenlikler diliyorum efenim...

Sağlıkla kalın...Ama gerçekten sağlıkla,lafın gelişi değil.


3 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Kıyamam :(üçünüze de çok geçmiş olsun canım Kemale değil de sizin için taze zencefili (biraz acımsı yakıyor) incecik kesip çiğneyip yutabilirseniz boğaz ve solunum yollarınızı kısa süre de rahatlatır 3-4 hafta önce eşimde öyleydi çabuk atlattı ama Dr a görünmeyi de ihmal etmeyin aranız da çevirip durulmasın inş:( sağlık ve şifalar diliyorum

Bambam Kemal ile Annesi dedi ki...

Teşekkür ederiz Hatice Teyzecim...Bugün doktora gittik Kemal için.Enfeksiyon var.Antibiyotik başladık,öksürük şurubuyla birlikte.Benim boğazlar yara kaplamış.Konuşamıyorum hiç.Temmuzun ortasında senin gibi hasta yok dedi doktor.Bağışıklık sistemi çökmüş,10 tane iğneyi verdi valla...Yazın sıcağında nasıl çekiliyor bir bilsen...

Babaannemintakvimciği dedi ki...

Herkese merhaba, ben aranızda çok yeniyim...sayfamı ziyaret edip takipçim olarak ve yorumlarınızla beni desteklerseniz çok mutlu olurum....herkese kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum....