30 Haziran 2017 Cuma

Sıcaaakkk...

Sıcakkkk...Bursa yanıyor gerçekten...

Uyuyamıyoruz...Kemal de ben de bi sağa bi sola dönmekten rahatsız olduk.Vantilatör işe yaramıyor ki zaten direkt üstümüze doğru tutamıyoruz hastalanmamak için.Duvara doğru tutup havanın duvara çarpıp gelmesini istiyoruz,direkt bize değil.E sivrisinekler de cabası.Ben anlamıyorum ya,sinekler evrim geçirmiş.Evrimi ne kadar inkar etseler de:)))) var arkadaş...Önceden sinek ilacını takardın ohhh miss...Şimdi takıyorsun o da fayda etmiyor.Ufak ufak beyaz yakarcalar var ya...Bir ısırıyor,zannedersin anofel soktu,öyle kaşınıyor...


BUgün maalesef birkaç iş dolayısıyla saat 10.30 gibi dışarı çıkmak zorunda kaldım.Eve girdiğimde saat 13.00 civarıydı.Hep gölgeden yürümeme rağmen bir ara başım döndü ve burnumun içinin çıtırdadığını hissettim.Hani kanayacak gibi olur da böyle garip bir his oluşur ya.Dedim bu nasıl hava,insana beyin kanaması geçirtir vallahi...

Yarın daha sıcak olacakmış aman dikkat...Bursa için AccuWeather'ın tahmini 38!Mecbur olmadıkça dışarı çıkılmaz...

Artık Kemal'i dahi gece çıkartıyorum dışarı.Yoksa akşam saatlerinde iyice sıcaklık çöküyor,daha beter oluyor.Gece parka gidip oyun oynuyoruz,daha eğlenceli oluyor.O park senin bu park benim.Bazen de farklı yerlerde yürüyüş yapıyoruz,bazen atlıyoruz bi taksiye anneannesiyle beraber canımız nereye isterse oraya...

Normalde AVM'den nefret ederim.İhtiyacım olmadıkça da gitmem ama bugün o kadar bunaldık ki Kemal'i alıp hemen kaçtım evden.İnanılmaz sıcaktı.AVM'ye girdik ve serinledik.Tabii oranın da havası ağır,ısıklar,elektronikler,radyasyon,herşey...Ama serinledik...Ve iyi geldi...

Bence artık bu serinleme işine bi çözüm bulmalılar.Hani artık hava bile kontrol edilcekti?Nasa'nın bir sürü çalışması var bunun adına.Nolur bir soğuk hava bulutu mu kütlesi mi ne gönderin arada bir...


3 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Bakalım kaç gün sürer bu sıcaklar, İzmir de yanıyor (Hatta gerçek anlamda yanıyor kaç orman yandı bugün gene:( )

Bambam Kemal ile Annesi dedi ki...

Ya vallaha eridik ya...Bir yandan iyi oldu azıcık basenlerim gitti gibi:)))

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ooo şahane işe yaramış:)))))