3 Eylül 2016 Cumartesi

Görmemişin Çocuğu Olmuş...

birthday clipart ile ilgili görsel sonucu

Görmemişin çocuğu olmuş habire parti yapmış...

Evet görmedim arkadaş.Bu daha ilk.Belki bir sonrakinde daha bir bıkmışlık olur ama yapıyorum yani.Parti yapıyorum.Doğmadan önce başladı partilerimiz.Önce hamile kaldığım için bir ufak parti yaptık.Sonra erkek olduğunu öğrenince.Sonra da Baby Shower partisi.HE sanki hep örf-ananelerimizde Baby Shower vardı değil mi?

Yoookk...Ben yaptım ama.Kutladım.Herşeyini de kendim hazırladım zevkle.Tabii ki annem olmazsa olmazdı.Sonra mevlidinde.Sonra her ay ay dönümünde.Ve tabii ki yaş gününde.

hediyeler,yemekler,süsler,resim çerçeveleri,balonlar(yok balonu kendimiz yapmadık,aldık:)),kurabiyeler,...Daha neler neler.Her şeyin de bir konsepti oldu.Ve partilerde oynanacak oyunlar.Kartlar,dilekler...

Neye yarıyor?Hiçbir şeye diye düşünebilirsiniz ama çok şeye yarıyor.Bir kere size önem veren size zaman ayırıp ta gelen insanları görüyorsunuz.Evet çocuk belki hiçbir şey hatırlamıyor ama ileride resimlere bakınca anlayacak.
"aaa anne,bana doğum günü mü yaptın?"
"Anne, burada ne kadar küçükmüşüm."
"Anneannem de hiç yalnız bırakmamış bizi anne ne güzel..."
"Anne burada ne güzelsin..."gibi.

Kendisine verilen değeri ve önemi görecek.Resimler ona anı olacak.Yazılanlar ona kalacak ve ileride belki de onun çocuğu bile okuyacak.Ne büyük bir şey düşünsenize.Sİzin hamile fotoğrafınızı torununuz bile görecek.Ya da babasına-annesine yazılan doğum günü yazılarını o da okuyacak.Süper bir şey...

Evet bu sene de yapacağız.Yapacak parti bulamadığım için yapmadım ve açıkçası zamanım yoktu.Ama şimdiden 2.yaş gününe hazırlanıyoruz.Konsept belli...Yapılacak şeyler de belli.Sadece tüm doğum günlerinden farklı olsun istiyoruz.Hep hatırlansın...

Ne kadar mı var doğum gününe?Daha aylar var.:)))Ama biz şimdiden hazırlanmaya başladık.Yer araştırmalarımız da devam ediyor.

İşte görmemişin çocuğu olmuş tutmuş aylar öncesinden doğum günü hazırlıklarına başlamış:)))

RESİM ALINTIDIR.

2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

abartılmadığı sürece (masraf açısından) benim de hoşuma gidiyor Durucuğumun da yarın kutlayacaklar 1 yaş partisini inş. içlerine siner ben de çok uzakta olduğum için kargo yapıp yolladım cicilerini:)
nice yaşlar kuutlayın yavrularınızla.

Bambam Kemal ile Annesi dedi ki...

Tabii ki.Önemli olan para harcamak değil,emek harcamak.Doğum günü kutlu olsun minik Duru'nun.Nice yaş günlerine inşallah:)Sağlıkla ve mutlulukla...